أســـ4ــاحبى يو
أهــ♥️ـلاً بــكـ حــضـرة الــزائــر

سحابة والمحشش Ro860413
أســـ4ــاحبى يو
أهــ♥️ـلاً بــكـ حــضـرة الــزائــر

سحابة والمحشش Ro860413
أســـ4ــاحبى يو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أســـ4ــاحبى يو

تحميل أفلام - أغانى - مهرجانات - صور - فديو-ألعاب

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
أهــلاً ومرحباً بـكم فى منتدى أســـ4ــاحبى يو يرجى التسجيل لرؤية الروابط
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

سحابة والمحشش

كاتب الموضوعرسالة
مـؤسس المنتدى
Admin
Admin
مـؤسس المنتدى

ذكر الميزان القط
االنظام : 100004088
تاريخ الميلاد : 01/10/1999
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق

سحابة والمحشش Empty
مُساهمةموضوع: سحابة والمحشش   سحابة والمحشش Emptyالسبت مايو 25, 2013 1:09 pm

واحد شاف صاحبه و بقاله من زمان ما قابلوش بيقوله : هو إنت لسة خاطب ؟؟ صاحبه قاله لأ .. رد الاول و قال : أحسن يا شيخ دي كانت هبلة و شكلها زفت و كانت بتمشي مع شباب كتير .. المهم إنسى عامل إيه إنت ديالوقت ؟؟ .. قاله : تجوزتها ... :d
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

محشش إتصل على شركة التلفونات و قالهم : عفوا عايز أسأل على حاجة .. أخويا بلع الشريحة بتاعت الموبايل .... قالوله طيب و سؤالك إيه ؟؟ قالهم لو أخويا تكلم هيتخصم من الرصيد ولا لأ ؟؟؟ :d
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

وحدة بتقول لجوزها بعد ما قامت من النوم : أنا حلمت إني تعلمت السواقة و بقا عندي عربية و كنت بسوق.. قالها طيب إرجعي نامي يمكن تعملي حادثة و ربنا ياخدك .. :d
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

محشش عمال بيتشعبط على عامود نور عايز يطلع فوقه ... شافه شرطي قاله بتعمل إيه يلا رايح فين ؟؟ المحشش قاله عايز أطلع آكل تفاح ... الشرطي قاله يا عبيط ده عمود نور مش شجرة تفاح .. المحشش رد .... التفاحة بجيبي يا حيوان ... :d
---------------------------------------------------------------------------------------------------

محشش قاعد جمب واحد سوداني .. شوية المحشش سأل السوداني : هو حضرتك صيني ؟؟ السوداني قال لأ .... بعد شوية المحشش سأله تاني ... هو إنت صيني ... السوداني قاله ما قولتلك لأ ..شوية كمان المحشش سأله تاني .... طب حضرتك والدتك صينية ؟؟؟ ... السوداني ولعت معاه و قال ... أه .. انا صيني .... و أمي صينية ... و إسمي شونج تان لي .... المحشش قاله .... غريبة مع إن شكلك سوداني ... هههههه :d

https://asahbey4yw.ahladalil.com

سحابة والمحشش
صفحة 1 من اصل 1